Who’s My Guy?


You scored as Johnny Depp. Your guy is johnny depp! Um wat else is there to say?……..

Johnny Depp

100%

Brad Pitt

58%

George Clooney

50%

Who’s my guy?
created with QuizFarm.com

* * *

Ahahaha… Johnny Depp emang jodoh gua.. 😀

Advertisements

6 thoughts on “Who’s My Guy?

  1. iya betul, ga bisa tambah-tambahan ya?eh, kamu tau Yaz penyiar Prambors yang vokalisnya alone at last ga? dia suka mengaku mirip kapten Jack Sparrow gitu.. dan emang mirip sih.. kamu sama dia aja, daripada sama Depp, curiga cintaku berat diongkos.. heheheheh..kayanya aku johny cloney deh.. ato george depp?

  2. gaw: itu artinya selain cocok sama Johnny Depp, gua juga cocok 58% sama Brad dan 50% sama George..cta: haha.. lagian gua suka sifatnya bukan fisiknya :p tapi boleh juga tuh, hohoho..

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s